Op zondag 27 en maandag 28 september vindt de beurs showUP weer plaats. Voor één keer in de Brabanthallen in Den Bosch, omdat de gebruikelijke locatie (vanwege verschuiving van de beursdata) bezet is. Daan van Trigt legt uit waarom showUP zo interessant is voor retailers.  

Professionals uit de woonbranche bezoeken showUP. Dit zijn vooral inkopers van woon-, cadeauwinkels, warenhuizen, zelfstandige winkeliers en ondernemers die een webshop hebben. Daan van Trigt, organisator van showUP: “Maar ook inkopers van museum-, boek- en bloemenwinkels rekenen wij tot onze klanten. Stylisten, media en ontwerpers komen ook naar showUP om zich te laten inspireren.”

Samen
“Iedereen kijkt enorm uit naar het netwerken en de ontmoetingen,” zegt Van Trigt. “Winkeliers, leveranciers, ontwerpers en retailers, iedereen wil zich weer laten inspireren. Als organisator van showUP zijn wij extra gemotiveerd om dit samenzijn te organiseren, vandaar het thema van deze editie is: Together we showUP.”

Anders
Vanwege de uitbraak van het Covid 19 virus heeft de organisatie van showUP de nodige maatregelen genomen. Van Trigt: “We introduceren tijdslots, waarbinnen je de beurs bezoekt. ‘s Ochtends van 9:00 uur tot 13:30 uur en ’s middags van 14:00 uur tot 19:00 uur. Zo spreiden we de bezoekers over de dag en vermijden we drukte. Ook hebben we de routing aangepast. De beurs showUP staat al bekend om de ruime opzet. Dat hebben we nog wat uitgebreid, zodat er een looproute ontstaat, waarbij het motto ‘rechts houden, rechts kijken’ is. Vanzelfsprekend zijn er hand sanitizers en is er extra aandacht voor hygiëne en de schoonmaak van de toiletten. Belangrijk ook om te melden is dat de ventilatie in de Brabanthallen voorziet in een continue toevoer van verse buitenlucht. We doen er alles aan om een verantwoorde en veilige omgeving te creëren.”

Exposanten
Er zijn tal van bekende en onbekende exposanten op de beurs. Daan: “Een bekende deelnemer is Prospectt met de merken Pineut, Lie gourmet en Nkuku. Terug van weggeweest zijn de bedrijven TTP Concepts met het designmerk Eva Solo, Cor Unum met vazen en schalen, De Weldaad en Kitchen Trend. Ook zijn bekende showUP-exposanten als Story Tiles, Jurianne Matter, Return to Sender, Ompak, Malagoon, Wijck, Keecie  en uitgeverij Snor weer aanwezig.”
Kortom, veel interessante leveranciers op showUP. Time to show up dus!

Hier kun je je registeren.