Westzaan, 26 februari 2024 – Zuiver Interior Group blaast toch nieuw leven in het merk Bold Monkey. Bold Monkey wordt dus niet verkocht. Het rebelse en funky merk is naar eigen zeggen te waardevol voor de groep. Na een evaluatie van verschillende mogelijkheden is besloten om het succesvolle merk zelfstandig voort te zetten, de identiteit van Bold Monkey verder te ontwikkelen en ”de bold designs te laten floreren”.

 

 

Tijdens de onderzoeksfase voor een mogelijke verkoop is het merk mee blijven draaien bij Zuiver Interior Group, wat meer dan succesvol is gegaan. Ondanks de interesse van potentiële kopers heeft dit geleid tot de beslissing om het merk binnen het portfolio te behouden, waar ook de merken Zuiver en Dutchbone, en een white label collectie toe behoren.

 

‘Ondanks de interesse van potentiële kopers heeft dit geleid tot de beslissing om het merk binnen het portfolio te behouden’

 

Onder leiding van Richard Halberstadt, eigenaar van Zuiver Interior Group en Head of Design van Bold Monkey, zal verder worden gebouwd aan het succes. Binnenkort volgt de lancering van een nieuwe collectie, evenals de herintroductie van producten uit eerdere collecties.

“Het merk staat voor kleur, lef en het vinden van je eigen unieke interieurstijl, passend bij interieurliefhebbers die gedurfde ontwerpen en unieke meubels waarderen. We geloven sterk in de kracht van Bold Monkey en zijn vastbesloten om de groei en ontwikkeling te stimuleren,” aldus Richard Halberstadt.

Richard Halberstadt

 

“We zien veel potentie in Bold Monkey, en dat wordt ook bevestigd door de cijfers. We kijken ernaar uit verder te gaan met het uitbouwen van dit merk en de volgende fase van ontwikkeling en succes in te gaan,” aldus Richard Aznar Webster, waarnemend CEO van Zuiver Interior Group.

Richard Aznar Webster