De nieuwste editie van Home Deco Business Magazine, het vakblad over de handel in woonaccessoires voor de home-, gift- and gardenbranche, is alweer verschenen. In deze editie vraagt Hoofdredacteur Patricia Akkermans zich af of de ‘webwinkelhype’ overgewaaid is, behandelen we o.a de trends voor de komende zomer en besteden we aandacht aan tuin en buitenleven.

Verder brengen we een exclusief interview met Royal Delft ceo Henk Schouten. Hij zegt: ”We ontwikkelen producten die deel uitmaken van Nederlands cultureel erfgoed.”

Ria Peerdeman tekent voor een zeer interessante publicatie en vraagt zich af: ”Is PLLA hét biobased product voor een echte circulaire toekomst?”

We bezochten we een aantal woonwinkels, waaronder Maison Manon in Enschede. De titel van de column van home deco handelaar Joost van der Vlugt luidt deze keer: ‘Korte lijnen, korte klappen’ en columnist Rogier Uivel behandelt het onderwerp ‘kunstmatige intelligentie’.

Ook brachten we voor de rubriek ‘Binnenkijken’ een bezoek aan Mascha de Bruin. Mascha is Head of Cluster Retail & Interior bij Easyfairs Nederland en dus o.a verantwoordelijk voor de beurzen INCODA (beurs voor woninginrichters en vloerenprofessionals) en de home deco beurs TrendZ. Blikvanger (en een beetje jaloersmakend) is haar Rolling Stones flipperkast!

 

Nog geen abonnement? Mail dan snel naar linda@businesscontentmedia.nl