Light&Living, meer dan 30 jaar geleden gestart en met het hoofdkwartier in Noordwijk, versterkt zijn portfolio en commerciële operaties met het overnemen van It’s about RoMi BV.

It’s about RoMi BV is het succesvolle bedrijf achter de merken It’s about RoMi (www.Itsaboutromi.nl) en GOOD&MOJO (www.goodandmojo.nl)  en is aanwezig op diverse Europese markten, met name online. It’s about RoMi maakt vanaf nu deel uit van de steeds groter wordende Light&Living Group en versterkt de basis van decoratieve verlichting van de groep. Met deze aanvullende merken en breed producten portfolio en met eigen showrooms in Noordwijk, Almere, Nieuwegein, Oslo, Lyon, Bruhl/Keulen en Bourton-on-the-water in het Verenigd Koninkrijk is deze overname de volgende stap naar een echt pan-Europees platform voor decoratieve verlichting en Home Décor voor retailers.

“Met de overname van It’s about RoMi en GOOD&MOJO hebben we twee zeer bekende merken toegevoegd aan ons portfolio en kunnen we deze brands ondersteunen in hun streven naar het verbeteren van de wereld met goed ontworpen verlichting waarbij ze rekening houden met mensen en de planeet”, aldus Stephan van Kruisselberge, CEO van de Light&Living Group. “Via onze brede klantenkring zijn we in staat om deze brands in de rest van Europa te introduceren en tegelijkertijd inspireren ze ons team om onze huidige inzet voor duurzaamheid nog verder te versnellen.”

“We zijn 10 jaar geleden gestart met onze online-first strategie, waarbij we customer awareness hebben opgebouwd met online kanalen en nu ook met fysieke retail partners, met name in de Benelux en Frankrijk. Door ons aan te sluiten bij de grote Light&Living Group kunnen we gebruik maken van de schaalvoordelen waardoor ons aanbod concurrerend blijft en onze concepten nog meer mensen gaan bereiken” zegt mede-oprichter Rob van Dijk van It’s about RoMi.

“Het betekent ook dat we kunnen doorgaan met investeren in technologie en talent om zo onze online aanwezigheid in Europa te vergroten. Ik kijk er dan ook naar uit om samen te werken met de gepassioneerde mensen van Light&Living”, aldus Michiel van Mierlo, mede-oprichter (de Mi van RoMi). Zowel Van Mierlo als Van Dijk blijven aan omhet bedrijf te helpen groeien. De groep van bedrijven bestaat nu uit het merk Light&Living en de aanvullende merken Present Time, Karlsson, Leitmotiv, Parlane, It’s about RoMi en GOOD&MOJO. Alle merken van de Light&Living Group zijn in heel Europa aanwezig, zowel fysiek als online.

www.light-livinggroup.com.